YEAHH!!

Sitter nu på skolan och väntar på att Engelskan ska börja!!
Eller ska ja kalla det min undergång...

Jag och Susanne ska redovisa om Mahatma Gandhi och jag kan inte mycket om han.... Har inte fått så mycket tid till att plugga heller men de får så fan bara gå bra ändå!! :D

För som jag brukar säga.... Det går om man ger sig fan på det!!
Och det är sant!!

Sedan ska jag hem och städa mitt rum.... Kärlek till det eller vad ska man säga X)<3
sedan ska jag fara och handla en pressent till min lilla PÄRLA!<3 Emelie har bytt rum så jag och några till ska dit och inviga det, eller vad man ska kalla det.
Jag ska fixa en sak som hon har sagt att hon vill ha!! :D GP kommer bli så glad så :)


Jag och Anton
Emelie såklart! och André. 
Jag tror det är vi 4 som ska vara hos henne idag och det kommer bli fett kul så det är inget att må illa för:D<3

Kärlek, kramar osv / souundtracK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0