Som... ja...

OM jag hade unnat välja vem jag skulle födas till att bli...
Så tror jag att jag skulle jag välja....
VEM FAN SOM HELST UTOM MIG!!
Utseendefixeringarna förföljer mig vars jag än kollar eller befinner mig... Och jag är inte någon någon skulle välja att behålla direkt :/
OM jag hade unnat välja vem jag skulle födas till att bli...
Så tror jag att jag skulle jag välja....
VEM FASEN SOM HELST UTOM MIG!!
Utseendefixeringarna förföljer mig vars jag än kollar eller befinner mig... Och jag är inte någon någon skulle välja att behålla direkt :/
Alla ja ser eller sett har något som jag vill ha... Jag sa bara imorse till min sysster att hon skulle vara glad för det hon har fötts till och att hon inte ska ändra på sig för om andra säger hur hon ska va eller vill att hon ska vara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0