Natti!

Ska jag börja med att säga godnatt eller ska jag.... Ne jag börjar från början!

Jag vaknade imorse kanske halv 7 för att kunna åka med mamma och hämta Christoffer 07:20.
Sedan så skjutsade mamma oss vidare till Umeå Östra station för att vi skulle ta tåget mot Ö-vik och bada på Paradisbadet!
Hasse/ Philip var lite för lat för sitt bästa och följde därför inte med dit som planerat utan det blev bara Jag, Christoffer, Jonas och Emil!!!
Men lika bra gick det för vi höll trycket högt! Pulsen gick nog aldrig ner till vilopulsen.
När vi kände oss klara och hade duschat och allt så vandrade vi som 4 stålta muskitörer till Burger king för attt köpa mat... Eller ja... Det som i slutändan blev Glass för alla!
Nu på kvällen så har det väl inte hänt så mycket, egentligen.. För hem till Christoffer efter att ha suttit med pappa och glott klart på America´s funniest homevideos. 
Grabbarna följde mig hem nu när klockan var minst 02:10 Sedan stannade dom en stund och spårade i huset... AJA!!! Hur kul som helst i alla fall:D Jag är helnöjd!! :D<3
Sådär helt random bild men jag tycker den är ful.... Ialla fall om man ska jämföra med VÄRLDENS och då lovar jag verkligen VÄRLDENS BÄSTA& UNDERBARASTE vän.
Bilden är inte värd ett skit i jämförelse med denna heltokiga flikkan:)<3

EMELIE jag saknar dig min pärla!! kom hem och se Top model Sverige och Ernst med mig :c<3
Du är bäst och jag SAKNAR DIG och ville bara säga det<3<33<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0