Godmorgon!!

Godmorgon!!
Jag kunde inte blogga så mycket i Måndags eller igår för att jag hade praktik på kvällen så de blev bara ett snabbt inlägg om jag inte är helt ute och  springer i skogen!
Varannan vecka har jag praktik på kvällen och i veckan hade jag just det! SJUKT KUL!!
Nästa vecka blir det att praktisera på förmiddagen mellan tiderna 08:00- 16:00 istället för som i veckan 14:30-22:00:)
Aja nog pratat om praktiken:P nu ska jag prata lite träning för min egen del!
Jag måste verkligen bli bättre på att ta eget ansvar för mina träningsvanor nu när jag inte längre går i den absolut bästa sporten ever!! Basket:c
Ville verkligen gå både för att få motion och bättre kondition den är verkligen urdålig!!
Och jag som ska tävla mot en kompis i sommar måste ha konditionen!! så i sommar ska jag försöka vara nyttigare och hurtigare! kanske springa några gånger i veckan. 2-3 kanske låter vettigt!
Annars kommer jag vara så mycket tjockare än nu och rulla fram!!!!! FY FAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0