Skoldag efter praktik dag

Sitter nu på skolan med min bästa Susanne:D
Inte speciellt taggad på en skoldag efter praktikdag:/

Jaja nu ska man inte deppa ner sig på onödiga saker... Skolan är viktg för att jag ska kunna bli det jag vill sedan :)
Jag fördriver tiden genom att blogga lite och samtidigt lyssna på musik och sedan så har jag ju Charlie att prata me så det är nog det bästa tidsfördrivet som jag kan få innan man börjar :D
Sedan är det ju så att jag varje Onsdag börjar 9:40.... och varje Onsdag så kommer jag till skolan vid 8 för att jag åker med mamma...
Men det är okej för då slipper jag åka buss... JAG HATAR ATT ÅKA BUSS!!!:O
VARNING!:
Bilden som förljer bör inte betraktas av kännsliga tittare!!
ZOMBIES ARE IN TOWN!!
KÄRLEK & KRAMAR // souundtracK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0