Lill lane som blev till stor lane!!

Ja idag så kommer jag kanske att skriva några inlägg på bloggen.
Vilket bara händer vid väldigt sällsynta tillfällen!

Men idag så är ja på lill lane som blev till stor lane!! men de är iaf ganska roligt. jag kommer nog inte spela så mycket för att jag aldrig ens börjat med att prova spela någonting.

Jag sitter just nu och tittar runt på Facebook och dayviews som lite tidsfördriv:)
Sedan kommer jag nog gå runt och massera ALLA för att jag måste träna inför provet vi har nästa idrottslektion!!! :S 
Men det är bra att jag har några att massera men jag kommer nog ha ganska så ont i tummarna och kanske händerna efter att ha masserat 5 killar som gemar!!! :)

Inan det så var jag och Emil och åt på Great Eastern med min kära Emelie och hennes tredje Axel :)<33
Jag älskar emelies idé om att gå ut och äta några stycke idag Perfekt innan man ska börja lana :)

En låt som jag lyssnar på nu är:
http://www.youtube.com/user/walkofftheearth?feature=watch#p/c/28C14FA6792ADCB4/23/d9NF2edxy-M

Riktigt bra! Älska deras covers :D men nu ska ja fota lite så jag kan lägga ut lite bilder på hur vårat lan kan se ut!! :D

Susanne du är den syster jag aldrig fick och jag ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA <333<33 Du och Emelie + alla i gänget gör mina dagar värda att leva!<3 
Älska att vi är så seriösa på Lektionerna på skolan :)<3 

Kärlek / souundtracK <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0